Historia marki

Marka Rica Lewis® powstała w 1928 roku w Marsylii, w chwili gdy Pani Rica Lévy założyła firmę Rica Levy International. Jej córka, Olga, poznała wówczas Jay i wyjechala do Stanów Zjednoczonych.

I właśnie tam, Olga odkryła nowy trend niebieskich dżinsów… Wracając do Francji w 1947 r. przywiozła w walizkach słynny denim z odważnym zamiarem uczynienia go słynnym we Francji.

Wytrzymałe, niemnące i praktyczne dżinsy zyskały bardzo szybko oczekiwany sukces w Europie.

W 1988 r., RICA LEWIS wkracza na obszar nowego rynku zbytu jakim jest nowoczesny handel. Pojawia się w hipermarketach i supermarketach, jak również w katalogach sprzedaży wysyłkowej.

RICA LEWIS chce być marką ogólnie dostępną i bliską wszystkim !

1998 r. : Pionier francuskiego denimu lansuje swoje ponadczasowe jeansy RL70 i pierwszą w telewizji reklamę marki.

2000 r. : Z początkiem nowego tysiąclecia marka decyduje się sponsorować różne dyscypliny sportu. Odtąd liczne kluby, zespoły i wielu zawodników indywidualnych reprezentują barwy RICA LEWIS.

W 2006 r., w odpowiedzi na ważne kwestie naszych czasów, Rica Lewis lansuje pierwsze jeansy z certyfikowanej bawełny Max Havelaar pochodzącej ze sprawiedliwego handlu (Fair trade). W ten sposób marka aktywnie uczestniczy w osiągnięciu celu zrównoważonego rozwoju : równości społecznej, poszanowania norm ochrony środowiska i pracy.

2009 r. : Rica Lewis wprowadza jeszcze jedną innowację : FIBREFLEX, pierwsze jeansy, które dopasowywują się do każdego ruchu. Komfortowe, ze stretchem, nowoczesne i wygodne, te innowacyjne jeansy osiągają natychmiastowy sukces.

Dzisiaj marka Rica Lewis, obecna we Francji, ale rownież w licznych krajach europejskich, staje się bliższa miłośnikom jeansów poprzez portal internetowy i media społecznościowe.